Соңғы 3 жылдағы білім сапасының көрсеткіштері мен жетістіктері » Б.Майлин атындағы орта мектебі
Алматы облысы білім басқармасының
Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімінің
"Б.Майлин атындағы орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72636) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72636) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » Соңғы 3 жылдағы білім сапасының көрсеткіштері мен жетістіктері
26
май
2022

Соңғы 3 жылдағы білім сапасының көрсеткіштері мен жетістіктері

«Б.Майлин атындағы орта мектеп» КММ
Соңғы 3 жылдағы білім сапасының көрсеткіштері мен жетістіктері








Соңғы 3 жылда «Үздік» аттестат алған жалпы орта мектеп бітірушілер саны





2021-2022 оқу жылының 2 тоқсан бойынша үлгерімі

Мектеп жүйесінің жұмысының нәтижелері оқушылар мен түлектердің білім сапасымен, жетістік деңгейімен және әлеуметтену деңгейімен сипатталады. Педагогикалық ұжым құрамыалдында білім беру ортасының инновациялық потенциалы негізінде сапа көрсеткіштерінің үнемі жақсаруын қамтамасыз ету міндеті тұр.
2020-2021 оқу жылының соңында үлгерім 100%, білім сапасы 61,6%, көрсетті, үлгермейтін оқушылар болған жоқ. 2020-2021 оқу жылында короновирустық инфекцияның таралуына байланысты шектеу шаралары кезеңінде мектепалды даярлық балаларынан 3 топ, 1-4 бастауыш сыныптар «Кезекші» сыныптарда оқытылды. 5,9,11 сыныптар штаттық режимде аралас форматта пәндердің 70% - ы штаттық режимде, 30% - ы қашықтықтан оқыту процессі бойынша оқытылды. 5б сыныбы 4-ші тоқсанда қашықтықтан оқытылды. Қалған 6-8,10 сыныптар қашықтықтан «BilimLend», «WhatsApp» және тағы басқа педагогтардың , оқушылардың мүмкіндіктері бойынша әр түрлі платформалар арқылы білім алды. Сондай ақ 9,11 сынып оқушыларымен білімдегі шығындарын толықтыру мақсатынды қосымша сабақтар ұйымдастырылды. Яғни оқушылардың басым бөлігінің көбі штаттық режимде оқытылғандықтан білім сапасы 2019-2020 оқу жылына қарағанда 63,1 % .-дан , бірден 67% -ға артып отыр. Үш жылда оқушылар контингентінің өсіп келе жатқанын көруге болады.

Оқушылар2019-20202020-20212021-2022/2 тоқсан қорытындысы/
Жыл соңында мектептегі оқушылар саны672716752
«2» бағасынсыз бітірген 1–11 сынып оқушыларының саны672716752
«4» және «5» бағасымен бітірген 1-11 сынып оқушыларының саны431422418
% үлгерім100100100
%білім сапасы63.16761.6


Үш жылдағы оқушылардың білім сапасы

Оқу жылыБарлық оқушылар%
үлгерім%
сапасы1-4 сыныптар 5-9 сыныптар 10-11 сыныптар
үлгерімбілім сапасы үлгерімбілім сапасы үлгерімбілім сапасы
2019-202067210063,110074 10056,1 10045
2020-202171610067,010074 10064 10057
2021-202275210061,610067 10058 10064

Кестенің мәліметтеріне сәйкес, білім берудің барлық деңгейлерінде білім сапасын әр түрлі болып тұр. Бұлай болуының бірден бір себебі оқушылардың қашықтықтан оқытылуы болып тұр.





Қорытынды: жалпы мектеп бойынша білім сапасы өткен оқу жылымен салыстырғанда біршама төмен болып тұр. Оны шешу жолдары жоспалануда


Мәселе: орта-жоғары буындарда (5-9 сыныптар)бастауыш сынытармен салыстырғанда білім сапасы төмен.
Оны балалардың физиологиялық және психологиялық ерекшеліктеріне байланысты, сондай-ақ сынып жетекшілігіне байланысты, оқыту сапасының төмендігі,Сыныпты басқаруда және дайындық сапасында проблемалардың болуы (пән мұғалімдерінің ауысуы, мұғалімдер инновациялық технологияларды қолдануға дайын емес), төмен мұғалімдермен және жоғары мотивациясы бар балалармен сараланған жұмыстармен пән мұғалімінің жеке жұмысы жоқ.
Шешу жолдары: пән мұғалімдері сабаққа әдістемелік дайындықты күшейтуге, жаңартылған мазмұн аясында әр түрлі әдістер мен тәсілдерді қолдануға, әлсіз мотивацияланған оқушылардың олқылықтарын жою бойынша жұмысты жалғастыруға тырысады.

Мемлекеттік білім беру стандартын меңгеру


Білім берудің барлық деңгейлеріндегі бағдарламалар үздіксіз, спиральды сипатқа ие, оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуға арналған тапсырмалар арқылы оқу материалын байыту стратегиясына негізделген.
Вариативтік бөліктің мазмұны мектептегі сабақтардың ерекшелігін көрсетеді, оқушылардың танымдық қызығушылықтары мен тәрбиелік қажеттіліктерін ескереді, оқушылардың жеке және топтық ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыруды қамтиды, өздігінен білім алуға және өзін-өзі жүзеге асыруға жағдай жасайды. Барлық курстарды негізінен үш топқа бөлуге болады:
1. Таңдалған білім беру бейінін тереңдетуге бағытталған курстар.
2. Оқушылардың дамуын кеңейтуге көмектесетін курстар.
3. Өзін тұлға ретінде түсінуге, болашақ өмір жолын таңдауға көмектесетін курс.


2019-2020 оқу жылында оқу жоспарының вариативтік
бөлігінің сағаттарын бөлу

№СыныпҮйірме атауы
15аБи өнері
25әТеңбіл доп
35бШахматы
45вЧеловек и земля
56аБи өнері
66әТеңбіл доп
76бРабототехника
87аБаскетбол
97әБаскетбол
108аВолейбол
118әАсық ату
129аКескіндемеші
139әСызбашы
149бЧертежник
1510а1.Әлем тарихының саяси оқиғалары
2.English Club
3.Графика және жобалау
4.АӘД «Далалық жаттығулар»
5. Жас қаламгер
6.Тіршілік әлемі
1610б1.Графика и проектирование
2.НВП «Полевой сбор»
3.Химия в задачах
1711б1.История в лицах
1811б2.Физика в задачах

2019 -2020 оқу жылындағы 5-9 сыныптарындағы элективті курс сабақтарының кестесі
№СыныпКурс атауы
15аЛатын графикасы
25аРаботатехника
35әЛатын графикасы
45әЕлтану
56аЖер ғаламшарлары
66аСекреты орфографии
76аЖас суретші
86әЖер ғаламшарлары
96әТеңдеу және теңсіздіктерді шеші
106әЖас суретші
116бВозраждение жизни
127аТарихи тұлғалар
137әТарихи тұлғалар
148аТермин сөздер мен ұғымдар
158аСөз жасам
168әТермин сөздер мен ұғымдар
178әСтилистика
188бСөз өнері
199аЗайырлық және дінтану негіздері
209аАбайтану «Асыл сөз»
219аПрогрессия
229әЗайырлық және дінтану негіздері
239әАбайтану «Асыл сөз»
249әПрогрессия
259бСветскость и основы религиоведения



Оқу жоспарлары мен бағдарламаларының орындалуын бақылау келесі аспектілерді қамтиды:
1. Оқу материалдарының өту дәйектілігі және әр тақырыпты зерделеу үшін бағдарламамен анықталған сағат санына сәйкестігі (материалдың өтуі күнтізбелік жоспарлауға сәйкестігі).
2. Іс жүзінде өткізілген сабақтар саны.
3. Бақылаудың және қорытынды жұмыстың міндетті минимумын орындау.
Бақылау нәтижелері бойынша 2019-2020 оқу жылындағы оқу жоспарлары мен бағдарламалары толығымен орындалды, практикалық және зертханалық, бақылау және қорытындылау жұмыстарының міндетті минимумы аяқталды.
Бекітілген жоспарға сәйкес БЖБ және ТЖБ өткізілді, әр оқытушы талдау жасап, қателіктер бойынша жұмыс жасады. Материал беру қиын болған оқушылар үшін мұғалімдер әрекетті жеке-жеке реттеді. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылар үшін мұғалімдер оқу мақсаттарын төмендететін БЖБ және ТЖБ жеке құрастырады.




ҰБТ нәтижелері

2019-2020 оқу жылында ҰБТ жаңа форматта өткізілді. Алайда мектеп түлектері ҰБТ тапсыруға ниет білдірмеді.

2020-21 оқу жылын бітірген түлектердің ҰБТ қатысқандығы туралы мәліме
Майлин о. м бойынша 2020-2021 оқу жылын 33 түлек бітірді. «Үздік» аттестат алғаны -3. 11А сыныбы - Саламатова Асель, Алимжанова Мадина, 11б сыныбы -Дыгаева Русайфа.
ҰБТ-ға қатысқаны - 14, орташа балл – 62.
1.Саламатова Асель – 83 балмен Асфендияров атындағы ҚазМҰУ грантқа,
2.Алимжанова Мадина – 76 балмен Асфендияров атындағы ҚазМҰУ кредит,
3.Есет Сұлтанбек – 83 балмен Сатпаев Атындағы ҚазТУ грантқа,
4.Қырғызбай Аркен – 73 балмен Военно-инженерия грантқа,
5.Нурлыбаев Дастан – 50 балл UIB ақылы,
6.Джарылқап Жандос – 59 балл Д.Қонаев атындағы университет ақылы,
7.Тұрсынбек Ұлнар – 75 балл Әл-фараби атындағы ҚазҰУ-ке дайындық курсында ақылы оқиды.
8.Ұланқызы Асел – 49 балл Есік медколледжге ақылы бөліміне оқуға түсті.
9.Акимжанова Аяулым – 75 балл, отбасылық жағдйына байланысты жұмыс істейді
10.Маратова Улдана - 27 балл, шығармашылық емтиханынан эссе – 43, презентация қорғаудан -42 балл, жалпы 112 балл жинады. Журналистика факультетіне түсе алмады.
11.Барлыбек Дәурен – 33 балл жинап, әскер қатарына шақырылды
12.Халитова Замира 49 баллов, Есик медколледжіне түсті.
13.Алиев Камиль 51 балл, Халықаралық ақпараттық технология университетіне ақылы бөлімде оқиды .
14.Дыгаева Русайфа 79 балл, еш жерде оқымайды.

Мәселелер: Қазақстан Республикасының жоғары оқу орындарына түсуге кәсіби бағдарлаудың жеткіліксіздігі; түлектер тестілеу пәндерін өзгертеді, ҰБТ-ға дайындық бойынша тұрақты кеңестердің болмауы.
Шешу жолдары:
1. Сынып жетекшілерінің, психологтардың сапалы кәсіби бағдарлы жұмысы.
2. Әрдайымғы талдаумен және түзетумен мұғалімдердің тұрақты тақырыптық кеңестері.
3. Түлектердің ата-аналарымен пәнге деген ынтаны арттыру мақсатында үнемі байланыс орнату.



2020-2021 оқу жылыны міндеттері:

мұғалімдердің үздіксіз кәсіби білім беруі үшін ақпараттық технологияларды қолдану;
АКТ саласында білімін арттыру және өзін-өзі тәрбиелеу арқылы мұғалімнің ақпараттық мәдениетін қалыптастыруға ықпал ету;
оқу процесінде қолдануға арналған бағдарламалық және әдістемелік құралдар банкін құру;
• оқу процесі барысында оқушылардың белсенділік қызметі;
• оқушыларды ақпараттық технологияның қазіргі даму деңгейіне сәйкес келетін ақпараттық мәдениетте тәрбиелеу;
• компьютерлік технологияны қолдана отырып, мектепте оқушылардың жетістіктерін бағалау әдістерін жетілдіру;
• бірыңғай ақпараттық кеңістік арқылы отбасы мен мектептің өзара әрекеттесуі үшін жағдай жасау;
• мектептерді жаңа техникалық құралдармен және инновациялық білім беру технологияларымен қамтамасыз ету

2020-2025 оқу жылына арналған мектеп тақырыбы

«БІЛІМ БЕРУ САПАСЫН АРТТЫРУ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫҢ БІЛІМ БЕРУДІҢ ЖАҢАРТЫЛҒАН МАЗМҰН ЖАҒДАЙЫ»


Мақсаты: мектеп миссиясын іске асыру және бәсекеге қабілетті жеке тұлға қалыптастыру үшін оңтайлы дамушы білім беру ортасын құру.

Міндеттері:

1. Қауіпсіз және жайлы оқу ортасын қамтамасыз етілсін
2. Оқушыларға, мұғалімдерге және оқу орындарына озық тәжірибелерге негізделген сапаны бағалаудың жаңартылған жүйесін енгізу
3. Оқушының интеллектуалдық, рухани-адамгершілік және физикалық дамуын, бірдей идеялық-құндылықтық тәсілдер бойынша білім беру мен тәрбие жүйесін құру
4. Мұғалімдердің оқыту және тәрбиелеу сапасын жақсартуға деген ынтасын арттыру үшін еңбек жағдайларын жақсарту
5. Мұғалімдер ұжымы дайын болған кезде және оқушылар мен олардың ата-аналарының тілектерін ескере отырып, жеке пәндерді үш тілде оқуға кезеңмен көшуді қамтамасыз ету
6. Орта жалпы білім беру жүйесіндегі басым бағыттардың бірі ретінде мемлекеттік тілді оқытуды ғылыми-әдістемелік қамтамасыз етуді күшейту
7. Мектептің дамуын басқаруда бірлескен жобалауды қолдану арқылы оқу орнының мемлекеттік-қоғамдық басқарылуын қамтамасыз ету.
8. Өмір бойы білім алуға қажетті кәсіби дағдылары бар тұлғаның қалыптасуына жағдай жасаңыз.
9. Мектептің білім беру кеңістігінің даму мониторингін жасау.



Б.Майлин атындағы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің
2020-2021 оқу жылындағы әлеуметтік педагогтың атқарған
жұмысының жылдық есебі


Мектептің әлеуметтік паспортын дайындау тең құқылы білімге негізделеді. 2020-2021 оқу жылында мектептің әлеуметтік статусы бар оқушылар мектептің 52,29% құрап отыр.

2020 жылдың 1 қыркүйегінен 1-11 сынып аралығында оқушылардың жеке құжаттарымен танысып, әр түрлі жағдайына қарай тізімін жасалды (көпбалалы және аз қамтылған, бір әке, бір ана).

Оқу жылына сынып комплектілерін саны анықтағаннан кейін мектеп оқушыларының әлеуметтік статусын анықтау мүмкіндігіне ие болдық.

Мектеп жасындағы балаларды жалпыға бірдей міндетті оқумен қамту жұмысына сараптама.
№Мектептің атауыМектептегі жалпы оқушылар саныКөп балалы отбасындағы балалар саныАз қамтылған отбасынан шыққан балалардың саныСәтсіз отбасынан шыққан балалар саныЖетім және анасының қамқорлығынсыз қалған балалардың саныТек анасының тәрбиесіндегі балалар саныТек әкесінің тәрбиесіндегі балалар саныӨгей әке/ анасымен тәрбиеленіп жатқан балалар саны
1«Б.Майлин атындағы орта мектебі» КММ721152
оқушы11 оқушы4 оқушы1 оқушы71104



2020-2021 оқу жылында ЖББ қорынан ыстық тамақпен қамтылған балалардың статистикасы.

СтатусОқушы саны
Жалпы ыстық тамақпен қамтылған оқушы саны222
Көп балалы92
Жалғыз басты ана54
Жалғыз басты әке10
Аз қамтылған30
АСП36
1-4 –сынып оқушыларына бір күндік тамақтану құны351 теңге
5-9 –сынып оқушыларына бір күндік тамақтану құны405теңге





Оқушыларды әлеуметтік қолдау үшін 2020 жылдың 1 тамызынан Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігінің жариялануымен жалпы республикалық «Мектепке жол» акциясы жыл бойы жалғасын тапты.Акцияның мақсаты – жаңа оқу жылына дайындық уақытында аз қамтамасыз етілген және көпбалалы отбасылардан шыққан оқушыларға қолдау көрсету және баланың әлеуметтік себептермен мектепке келмей қалуының алдын алу. Акцияның негізгі мақсаты – мектепке балаларды жинау арқылы балалардың оқумен қамтылмауын анықтау, балалардың мектепке себепсіз келмеуінің алдын алу, аз қамтылған отбасыларға және балаларға қамқоршыларды бекіту болып табылады. Бұл ретте акцияның негізгі міндеттерінің бірі – барлық балаларды міндетті орта білім алу құқықтарымен қамтамасыз ету бойынша түсіндіру жұмыстарын жүргізу,балаларға қажетті оқу-құралдары мен қашықтан оқуға қажетті техникалармен қамтамасыз етуге еріктілер мен спонсорларды іздестіру жұмыстары жүргізілді.

Мектепке жол акция барысында 98 балаға мектепке қажетті оқу-құралдарымен және 2 оқушыға демеушілер атынан ұялы телефон алып берілді. Атамекен кз сайтына 35 ата-ана тіркелді.



ЖББ қорынан берілген киімдерді 88 оқушыға үлестіріліп берілді. Сонымен қатар, сынып жетекшілерден оқушылардың әлеуметтік тұрмыс жағдайын зерттеу жөнінде мәліметтер жиналды

Жаңа жылдық шыршаға әлеуметтік қамқорлықтағы 20 оқушыны демеушілер, сынып жетекшілер, ата-аналар тарапынан сыйлықпен және 3 отбасыны демеушілер көмірмен қамтамасыз етті.

Мектеп тарапынан 20 оқушыға компьютер, 8 оқушыға планшет, 6 оқушыға роутер берілді. Сонымен қатар әлеуметтік көмекті қажет ететін отбасында тәрбиеленіп жатқан оқушылармен және ата-аналарымен үнемі байланыс орнатылған.

Әлеуметтік көмекті қажет ететін оқушыларға «Қамқорлық» акциясын ұйымдастырылды. Нәтижесі қуантарлық жағдай, 10 отбасыға азық-түлік, 2 оқушыға ұялы телефон, 8 оқушыға оқу-құралдары алып берілді.